2018年3月15日星期四

好心D老闆,無錢請員工,唔好開公司

大佬,在職場上,公司人力資源部又PK,人家嚟見工,D人力資源部主管又玩尻人,好似有D公司(如"卡乜美"呢間化粧品公司)請倉務咁,使鬼睇學歷咩…有手有腳都做得啦…我上去公司見,D人力資源部主管成日帶你遊花園,問長問短,講D嘢又不貼題,例如又問尻你D家庭及工作背景,妖!你估當咗自己係社工咩…幫Q到我呀……你做人力資源部職責,就係去開發每個人各種,才能,不是去當偵探,要查人家宅,成個八婆咁,起人個底,要了解一個人,不是在幾分鐘內用三言两語可以做到,而且,人家不是犯人,成日當人家係犯咁審問,人家煩都煩死……係就直接了當,係請就請……玩尻人把屁咩……玩完人有人工加咩……最PK有D人力資源部死八婆問:憑什麼我要請你?大佬,你公司點請人關我差事呀……又係人一個,我無犯法,紀錄良好,公司請我有乜所謂……搞咁多花臣,去食屎💩💩💩啦………大佬呀,倉務員係低技術工作,阿豬阿狗都做得……好似小弟本身有份工作做,但又想轉行,咁難得抽空上嚟公司見人力資源部班大帝,已經好俾面,人力資源部班死八婆仲要係度廢人講廢話,大佬,我之前做乜工關你差事咩!我要轉行關你差事咩!白痴都知啦,係為生活……為生活呀!死豬兜🐷🐷🐷,我中Q咗六合彩頭獎,贏咗幾千萬港元💰💰💰,我使鬼好似乞兒咁款上嚟公司同人力資源部班死八婆吹水咩……睬你都傻啦……呢班人力資源部主管,厚顏無恥,我急住要轉行,班人力資源部死八婆係度玩拖延……潛水去……叫我返去等電話☎️☎️☎️?班死八婆連交通費💰💰💰仲未俾番我呀……等你條毛啦……如果我係老闆,有人上嚟公司見倉務?我一定唔使問咁Q多嘢,你有心嚟做,會即時向佢作出答覆,因為,係有三個月試用期,你入嚟公司做倉務,OK嘅又可以快上手應付到倉務工作,咁就一路做落去,講真,但凡任何一個人,你在外面係大學讀咗幾多個學位,你去到一間公司,又係一張白紙,重新再學習過,做老闆問條春咩!俾佢入嚟公司做,利用三個月時間內⏰⏰⏰,揾個導師教吓佢,或叫佢跟D師兄師姐學嘢,要全面支援佢,暫時唔好委派佢做獨立工作,三個月之後,佢滿師,老闆認為佢合格,就俾佢留低,咁佢自然成為咗公司棟樑人才……妖!依家見工,公司人力資源部班死八婆好似做緊"選美評判"咁,都唔知揀乜尻,又要靚仔,又要高大威猛,頂!拍戲咩……真係痴乜咗線……😂😂😂
另外,好心D老闆,佢請個員工,出唔起錢💰💰💰請人就唔好請……請得D員工返嚟公司幫手,又要求多多,又要乜乜技能,好心做老闆至少俾佢二萬港元💰💰💰以上,大佬,人家花幾多時間⏰⏰⏰和金錢💰💰💰去D野雞大學讀D學位番嚟呀……你做老闆出份糧💰💰💰當然要補償番佢過往所損失之青春及精神成本,頂!老闆請個人返嚟公司打工,俾得雞碎咁多人工💰💰💰,當人乞兒咩,有鬼人同你呢個老闆效力,乜Q人才都走啦😠😠😠
另外,有D老闆及上司真係好Q自私自利,又高薪厚職,自己唔O.T,準時下班,就迫人O.T,仲要叫人做D不急之工作,甚至替上司做埋非有關公司D雜務,又唔俾番比日薪高五倍之加班費💰💰💰人家,大佬,人家生出來不是做你奴隸架,PK,變態呀你🤤🤤🤤
奉勸一句,D老闆又顧住死慳爛慳D錢💰💰💰,又不捨得投資在基層員工,又要剝削D基層員工,不如執Q咗間公司佢啦……反正間公司成日玩政治,迫走晒D人才,留下D只懂仰人鼻息又無乜獨立思考之庸才係公司獻世,又怕D叻人威脅到你老闆之地位,間公司仲要嚟做乜?執尻咗佢啦😂😂😂

沒有留言:

發佈留言