2014年10月9日星期四

“香港运輸业界”終於都出手

大佬……
D运輸佬真係無乜腦……😠😠😠
老实講……
用D爛鬼車強行駛入“九龍旺角区及香港維多利亞銅鑼湾区”?😈😈😈
大佬……
佢地真係買棺材唔知擲……😧😧😧
你知啦…
係“旺角区”是由“旺角揸fit人癲狗黃”睇場……
加上佢在黑白两道都俾面佢……😬😬😬
而且佢一有難……十方支援……😡😡😡
在“香港維多利亞銅鑼湾区”是由“湾仔陳浩南”睇場……
大佬……
双方陣營又叠馬……
唔好講“銅鑼湾区”啦…😡😡😡
單係在“九龍旺角区”……
“癫狗黃”D兄弟門生逾千……而且又有數万後援部队……👬👬👬👫👫👭👭
大佬……
D运輸佬仲話揸“夾斗車”強行闖入該区清場……
“癫狗黃”一聲令下……
D兄弟門生及後援部队……以排山倒海形式……
封住“九龍旺角区各主幹道”……😈😈😈
唔好話要揸架“夾斗車”入区……
未入已經俾人圍……😈😈😈
最終呢D运輸佬因“寡不敵眾”……
宣告失敗……😈😈😈
都得講啦…
“旺角区我癲狗黃大Q晒呀,依家我癫狗黃話点就点,連D警察也聽候我癲狗黃差遣,你敢郁我,我癲狗黃隨時搵几百人馬買起你地都仲Q得,我癫狗黃仲可以要你地啜我腳趾仲Q得,死味😈😈😈”
再者……
呢D运輸佬……
一無架餐……
二無真功夫
三無智慧謀略……
仲有……
呢D运輸佬咁夠薑揸部泥頭車撞Q死佢D兄弟門生咩?😡😡😡
有鬼膽咩?😬😬😬
白痴……
仲話清場……
一無警察配合及殿後支援……
架車未入……
即刻俾警察清番你地場啦……
“癲狗黃”D兄弟門生一人一句“happy birthday to you”……
D口水都噴Q死你地啦…講嘢……😕😕😕
始終……
要出动“中国人民解放軍”先至可以掃平D“佔中垃圾”……
無辦法……😧😧😧

沒有留言:

發佈留言