2016年7月11日星期一

頂!“角獸宰”原來想食咗成個“三星共和國”






唔明D男人,自己出身卑微,家境又唔好,或許你前世有修行又有一直行善去幫助D窮苦人家,今世上天安排一個“億萬太子女”許配俾你,老實說,真係比起中咗六合彩更高興……但有D男人卻不懂珍惜,終日想謀住人地個“億萬老爸”副身家,想獨佔人地老爸D家產……好似,我睇報導話有一位“角獸宰”,大佬,原本只是“三星共和國”內一個“微不足道之小角色”……頂!D老闆,或乜乜客人也不放在你眼內……又成日俾D“主管”又搓圓㩒扁……不喜歡又踩Q你两腳……仲有你在“人事鬥爭”中,你一不小心可能隨時隨地俾老闆踢你出局,真是慘不忍睹……大佬……“角獸宰”本身係“三星共和國”內一個“小角色”……OK……講真,你在“共和國”內有幸遇見大老闆太子女之或然率可謂零,D老闆或太子女見到你咁Q寒酸都想嘔……即刻要入廠🏥🏥🏥洗胃……依家“角獸宰”有幸在“三星共和國”內遇見“大統領之公主真”……佢執到啦……我之前係D豪宅做“保安”做咁Q耐連一個“億萬太子女”也遇不上,大佬,就算我厚臉皮咁去識D“太子女”……個“太子女”老爸一定斬Q死我都似……老實說,一個男人要“食軟飯”🍚🍚🍚也是不容易,有D男人到死那天也吃不到……但“角獸宰”或許得到咗上天之眷顧……安排咗“共和國大統領之公主真”許配俾佢,一來有咗張“長期飯票,打跛腳唔使憂”……二來又可以利用“太子女”之財雄勢大之地位去“青雲直上”……如果換著我,我一定唔會長期“食軟飯”……因我自己有很多計劃卻因“萬事俱備、只欠東風”而無法實現………但如果俾我遇到一個“億萬太子女”做我老婆……我一定透過“太子女”之財力💰💰💰去實現我內心所有計劃……大佬,你入得“大家族”,不是要做“寄生蟲”,正所謂“形勢比人強”,儘管你在“大家族”內,無乜地位之餘……又無尊嚴又無乜自由,但只要你守“家規”,按部就班,不可超越“大家族”之底線,努力用自己之才智向上爬,一定造就自己之輝煌人生……可惜,“角獸宰”入咗“大家族”,只會“紙醉金迷”……在“金錢💰💰💰引誘”下,完全迷失咗本性,仲要奪人“大家族”D財產…本來一個男人有幸在茫茫人海中有幸結識仲娶埋個“億萬太子女”做老婆……可以能夠“食軟飯”🍚🍚🍚是真正令自己“走向脫貧”之一個新開始……已經比人幸福好多,我想“食軟飯”🍚🍚🍚……都無咁嘅機會,…大佬,上天安排咗個“太子女”,替你打咗個樁(地基),但你又不思進取,又終日花天酒地,結果就賠上一生之命運賭注,由“天堂”跌落“地獄”,真係生不如死,佢太不自量力,大佬,自己要“食軟飯”🍚🍚🍚都食得醒目D啦……好做唔做,走去做“焚化爐”……去食屎💩💩💩啦……😠😠😠
呢個世界就係咁,鬼叫你一出世不是“李超人個仔”咩…有錢💰💰💰就有地位,就越受人尊重敬仰,但無錢💰💰💰就無地位,D人就當你係屎💩💩💩係咁狂踩😬😬😬…你出世係個窮鬼,去邊度打工,去邊度生活,都係遭人白眼……俾人踩扁……去邊都要受人氣……故你要成功,你必須要搵個“富家女”做跳板,才可走上成功第一步……如果唔係?你打死一世工,只會揸兜乞食,一又上唔到車,二又永遠做“地底泥”,一世俾人看扁……😠😠😠

沒有留言:

發佈留言