2016年6月8日星期三

仲乜咁唔小心呀?但“睡公主”個“貞子”LOOK太嚇人

據說呢單嘢是在“台灣”發生(唔知係唔係?),但D“鐵路公司”真係靠害,又唔加個“護墊”或“塑膠板”去保護,大佬,“睡公主”個LOOK,成個“貞子”咁,已經夠嚇人吧,唔知仲以為拍緊“貞子3D”電影,D人又反應慢,又唔及時當“睡公主”以火箭般高速姿態中落去之際用手托住“睡公主”個頭,D人見到“睡公主”個LOOK,就好似見到“貞子”撲埋嚟咁,當場嚇至魂魄唔齊,俾“睡公主”個“貞子”LOOK嚇Q至失魂,定Q晒格咁(好在,“睡公主”個“貞子”LOOK只配條“紅色連衫裙”,如果“睡公主”有埋個“貞子”LOOK另外身上再配埋“白色連衫裙”,一定嚇到D人當場嘔白泡,昏迷不醒)…………搞到“睡公主”要中頭獎,真不應該😠😠😠
我實在好想知“睡公主”之後如何?我心想以我推想出來之後續發展,就是當“睡公主”中Q咗頭獎之後,突然間入了魔,起勁地用雙手一拐一抓,抓住囡囡之大脾,然後用咗“貞子”個LOOK看著D囡囡,蓋住臉部D長髮也鬆開咗小小,就露出咗“凶眼”,再用腦電波向前面囡囡說:妳們做乜唔幫手托住我個頭呀!囡囡當場嚇至面無人色,像個“乾屍”咁,仍舊坐在這兒……全身僵硬無法動彈……在場D乘客也嚇至雞飛狗走……不過我只係虛構出來……不必認真😆😆😆

沒有留言:

發佈留言